17 sept. 2014 | 13:24

Aplicația românească The Pole, lansată în Brazilia

ACTUALITATE
Aplicația românească The Pole, lansată în Brazilia

Start-up-ul românesc The Pole Society va prezenta, joi,  în America de Sud, în cadrul Brasil Signage Expo, prima soluție de advertising de pe mobil pe outdoor digital (DOH) din lume, aplicația The Pole. 

The Pole Brazilia

Aplicația The Pole, lansată acum un an în România, va fi disponibilă publicului larg în Brazilia începând cu luna octombrie a acestui an. Soluția The Pole va putea fi testată în mod gratuit pe 18 septembrie în cadrul primei expoziții din Brazilia dedicate în exclusivitate soluțiilor de afișaj digital. Publicul brazilian va putea transmite în timp real imagini create de ei cu ajutorul smartphone-ului, pe ecranele din aeroportul din Sao Paolo, pe tabletele disponibile în 100 de taxi-uri, precum și pe un totem aflat la eveniment. The Pole este cea mai rapidă și accesibilă soluție pentru a distribui conținut promoțional pe ecranele digitale din centrul orașului, adresată în special business-urilor mici și mijlocii. Pașii sunt simpli: se descarcă aplicația The Pole, se încarcă un poster deja existent sau se creează de la zero cu ajutorul unei palete de funcții grafice și în câteva minute posterul este vizibil pe un ecran digital selectat din lista disponibilă. Plata pentru spațiul media se realizează tot de pe dispozitivul mobil, cu ajutoul unui card de debit sau de credit, dintr-o interfață securizată. Întregul proces durează între 30 de secunde și câteva minute, iar soluția este disponibilă oricărui utilizator de smartphone care descarcă aplicația la nivel local și internațional. „Premiera în America de Sud ne aduce cu un pas mai aproape de scopul nostru – cel de a conecta orașele și oamenii din întreaga lume cu ajutorul unei soluții de advertising la îndemâna oricui. Astfel, pentru prima oară, o pensiune din România va putea, de exemplu, să-și promoveze serviciile pe un ecran outdoor din centrul orașului Sao Paolo, pentru a atrage turiști brazilieni”, afirmă Bogdan Savonea, co-fondator The Pole. Partenerii cu care The Pole Society colaborează pentru evenimentul de lansare a aplicației în America de Sud sunt companiile braziliene YMIDIA și Comtecno. YMIDIA este una dintre cele mai inovatoare companii braziliene din domeniul soluțiilor de afișaj digital indoor și outdoor. Comtecno are o experiență de peste 10 ani în domeniul Digital Interactive Media și a creat primul sistem din Brazilia, destinat turiștilor, prin care aceștia pot accesa o serie de informații educative sau alerte legate de călătoria lor, cu ajutorul unor tablete instalate în taxi-uri. Începând cu luna octombrie, odată cu lansarea din Brazilia, aplicația The Pole va primi un update care aduce îmbunătățiri semnificative serviciului. Utilizatorii din toată lumea, inclusiv din România, se vor putea bucura de noi funcții, precum posibilitatea de a cumpăra bilete la evenimentele favorite direct de pe telefonul mobil, prin intermediul parteneriatului cu Bilet.ro. Pentru moment, aplicația acoperă peste 40 de ecrane digitale în București. După lansarea din octombrie în Sao Paolo, The Pole are în plan extinderea în America de Nord și Asia.