Twitter vrea bani din reclame prin aplicatiile mobile
Intr-o lume in care exista o suta, daca nu chiar o mie de clienti de Twitter pentru orice platforma portabila, compania din spatele serviciului vrea sa castige mai multi bani din aceste functii printr-un nou tip de tweet-uri cu scop de reclama, actiuni care s-ar putea sa ii alunge pe utilizatori.
Totul a pornit de la o serie de posturi pe Twitter care au aparut pe feed-ul celor care stau pe computer pe popularul serviciu de socializare si care, pe langa faptul ca nu aveau nici o treaba cu cei care postau respectivele posturi, de ceva timp s-au trezit cu posturi promovate sau tip reclama si pe tableta sau smartphone.
Acest lucu se desfasura fara acordul utilizatorului si ii afecta doar pe acei utilizatori de portabile care folosesc pe smartphone sau tableta un client oficial de Twitter omonim.
Schimbarea se va propaga pe toate dispozitivele compatibile in decurs de cateva zile, promitandu-se initial doar integrarea in timeline-ul utilizatorului a unor „Tweet-uri gen reclama” de interes general, iar odata cu trecerea timpului a unor tweet-uri gen reclama de interes din ce in ce mai specific. Dupa ce s-a intamplat acest fenomen pe un PC obisnuit, toate aplicatiile de iOS oficiale, intitulate Twitter, au inceput sa strecoare tweet-uri promovate sau, cu alte cuvinte, reclame.
Desi modul in care aceste tweet-uri apar in flux nu este definit foarte bine, iar utilizatorii care nu se pricep au macar respectivele postari marcate precum in imaginea alaturata – „Promoted by”, personal sunt dezamagit de atitudinea celor de la Twitter, in contextul in care aveti toate sansele sa treceti la un alt client de twitter si sa renuntati pur si simplu la cel oficial.