SHARP: rezultate financiare dezastruoase si o fabrica care lucreaza la jumatate din capacitate

, 02 Feb, 16:20

sharp2

Cu ani in urma, SHARP se lauda cu o noua fabrica de panouri LCD la Osaka . Acum insa, isi obliga angajati sa lucreze la jumatate din capacitatea de productie pentru o luna sau chiar mai mult. In conditiile in care de obicei fabrica poate produse 1,3 milioane de panouri de 40 inci pe luna, iar in luna aprilie a anului trecut capacitatea de productie a fost micsorata pentru prima oara, acum fabrica trece printr-o a doua perioada de tranzitie. Pentru a remedia un pic din efectul crizei care afecteaza piata de TV-uri, primele indicii arata ca SHARP si-a propus sa reconfigureze fabrica respectiva din Sakay City pentru a produce panouri cu rezolutie mai mare si funcii mai avansate.

Compania a asociat si niste cifre perioadei devastatoare prin care trece, anuntand rezultatele financiare pe ultimul trimestru din 2011. Cu un profit de doar 9,14 miliarde de yeni, adica 120 milioane de dolari, compania a inregistrat o scadere a profitului de 86% fata de cele 57,37 miliarde de yeni aferente aceleeasi perioade din 2010. Ganditi-va ce nivel de optimism a ajuns sa aiba conducerea companiei pe urmatoarea perioada, daca pronosticul pe primul trimestru al lui 2012, care se incheie la finele lunii martie este de profit zero. Rezultatele au fost cu atat mai devastatoare cu cat si institutii specializate pe pronosticuri financiare precum Reuters au fost luat complet prin surprindere.

Nu mai ramane decat sa trageti cu dintii de compania favorita de  TV-uri si sa incercati sa faceti achizitii substantiale in acest domeniu, altfel intr-un an sau doi in afara de Samsung si LG, poate doar Philips ar mai avea sanse sa supravietuiasca.  sharp1

Ți-a plăcut acest articol?
Informează-te și ține-i la curent și pe prietenii tăi.
Abonează-te la newsletter pentru ultimele noutăţi!
loading...
Aboneaza-te la newsletter

Aboneaza-te acum la newsletter și primești cele mai noi: Articole, Review-uri, Tutoriale și Prețuri direct pe adresa ta de E-mail