Papa Johns acuzat ca livreaza „spam” odata cu pizza
Papa Johns, lantul de livrare Pizza din Sttele Unite si Canada a fost acuzat de spam si este implicat intr-un proces de 250 milioane de dolari pentru ca si-a agasat clientii cu nenumarate mesaje text. In 2010 acelasi lant de pizerii a mai fost acuzat ca a trimis peste 500.000 mesaje text cu mesaje promotionale clientilor sai.
Clientii marturisesc ca au primit pana la 15 mesaje text la ore cel putin ciudate, chiar si in mijlocul noptii cu mesaje promotionale. Reclamantii cer despagubiri de pana la 500 dolari per mesaj insa pot primit chiar si 1500 dolari pentru fiecare mesaj primit daca juriul declara compania ca fiind vinovada de incalcarea legii. Compania a folosit un serviciu pe nume Ontime4U pentru a trimite mesajele. Telephone Consumer Protection Act este un document ce limiteaza companiile ce trimit mesaje text, la numarul acestor mesaje si ora la care sunt trimise, desigur cu acordul celui care le primeste. Papa Johns a declarat ca va face apel, insa sansele sale de reusita sunt diminuate avand in vedere ca mesajele au fost trimise la ore foarte tarzii. Problema pare sa fie de la o mica neatentie legata de zona spre care s-au trimis mesajele, serviciul respectiv nefacand diferenta de fus orar intre statele implicate in acest caz.