Pages Feed – Un nou buton pe pagina de Facebook
“Pages Feed” este numele celei mai noi sectiuni pe care o puteti accesa pe Facebook printr-un click in partea dreapta a paginii.
Noua functie introdusa azi pe Facebook, desi pare irelevanta la prima vedere, in realitate este rezultatul mai multor dezbateri aparute intre detinatori de paginii de companii pe Facebok si gigantul in socializare. Totul a inceput de la algoritmul prin care reteaua de socializare incearca sa-ti ofere in feed-ul din Timeline doar informatii legate de persoane mai mult sau mai putin apropiate de tine. Deoarece multi utilizatori nu accesau dupa primul ,,Like” pagini precum Coca Cola, continutul postat de companie nu mai ajungea pe pagina utilizatorilor decat in cazul in care proprietarul respectivei pagini investea sume semnificative de bani pentru a-si transforma postarile intr-unele sponsorizate. Pentru a elimina din doi timpi si trei miscari aceste probleme, Facebook a introdus un buton pe cat de simplu pe atat de sugestiv ,,Pages Feed”. Astfel, printr-un singur click puteti vedea continut din paginile la care sunteti abonat in contrast cu feed-ul obisnuit in care puteti vedea, in mare parte, informatii de la prieteni.
Avand in vedere ca la un moment dat am dat like pe o pagina de Facebook pentru a-mi exprima intentia de a primi informatii de la respectiva entitate, Pages Feed este cea mai eficienta metoda pentru a duce aceasta activitate la capat.