Ford si Mercedes cauta urmatorul succes al brandului in aplicatii
Intr-o lume dominata de tehnologie si internet, se pare ca nici targurile auto nu mai sunt private de campanii de promovare si marketing pentru noile aplicatii de smartphone.
Incercand sa promoveze ideea de smartcar, care se pupa de minune cu un smartphone, fiecare producator lupta pentru a-si demonstra eforturile printr-o aplicatie utila, rapida si performanta.
Sistemul SYNC de la Ford ii va permite soferului sa dea comenzi vocale telefonului, sa auda o voce care-i citeste SMS-urile sau sa-si asculte propria muzica prin boxele masinii. In cazul unui accident, acelasi sistem va suna la urgenta si va trimite coordonate evenimentului catre operator. Tehnologia va fi implementata incepand cu noile masini de familie ale brandului.
Desi toti producatorii s-au aratat interesati de acest trend in continuu proces de popularizare, au existat si persoane la conducere, poate din princina eforturilor mari necesare. Si pe partea de securizare a informatiei de localizare au aparut vociferari, din fericire majoritatea programatorilor au incercat pe cat posibil sa dea utilizatorilor optiunea de lua in calcul si preferintele celor mai reticenti la tehnologie.
Pentru a defini un trend legat de aplicatiile de smartphone, Pitt Moos, Product Manager al diviziei de masini electrice de la Smart, a explicat ca momentan prioritara este o interfata pentru a permite utilizatorilor sa vada cum stau cu nivelul de curent din baterie si abia mai tarziu care-i situatia pe Facebook.