Chiar vrea Facebook sa cumpere Opera?
Un browser care sa integreze functii de socializare la nivelul infrastructurii ar fi o decizie logica pentru Facebook, iar achizitia Opera este vehiculata ca fiind punctul de start in aceasta directie.
Opera Software, creatorul Opera, se pare ca se afla in vizorul celor de la Facebook ca o posibila urmatoare achizitie, dupa spusele celor de la Pocket-Lint. Desi piata este destul de saturata din cauza unor jucatori importanti precum Google, Apple, Microsoft, Mozilla sau Yahoo!, cu un produs bun, Facebook s-ar putea face remarcata.
Avand in vedere lupta destul de acerba din domeniul socializarii dintre Google si Facebook, o astfel de tactica a celor de la Facebook ar putea duce lupta intr-un domeniu cu totul nou – cel al browserelor de internet.
In ceea ce-i priveste pe cei de la Opera, cu o plaja de utilizatori de 200 milioane pe diverse platforme, perspectivele, cu sau fara influenta Facebook, sunt foarte optimiste. Cu toate acestea, intrarea Facebook in acest domeniu dominat de Chrome si Firefox ar fi o mutare logica din partea companiei. In definitiv, e mult mai usor sa incepi cu un produs, care din multe puncte de vedere este terminat.