02 dec. 2012 | 05:50

BMW isi face marketing inteligent la muzeu

ACTUALITATE
BMW isi face marketing inteligent la muzeu

In muzeul BMW din Munchen, o companie intitulata ArtCom a realizat o creatie originala si spectaculoasa bazata parca doar pe niste bile. Urmeaza spectacolul oferite de acele bile.

BMW muzeu kinetic car movie

Nu mai putin de 714 bile metalice au fost folosite in ceea ce pare a fi o animatie kinetica. Fara vreo un compromis pe partea de tehnologie din spate, o sursa deosebita de magie se regaseste in atentia la detaliu folosita de sistemul computerizat ce propulseaza intreaga scena. Ca si idee, intregul sistem a fost creat in principiu pentru a oferi vizitatorilor de la muzeul BMW din Munchen o lectie de istorie vis-a-vis de limbajul de design folosit de gigant in masinile sale.

In practica, vorbim de o animatie 3D realizata exclusiv prin intermediul unor bile legate de fire foarte subtiri ce isi schimba in permanenta forma. Daca nu ai sti, sentimentul este ca cineva modeleaza si remodeleaza o creatie din plastilina cu o viteza foarte mare.

La 11 ani am instalat primul meu Windows 95, iar la 14 ani mi-am cumpărat o rachetă de Pentium la 133 MHz cu 128 MB RAM si hard disk de 160 MB. După bacalaureat m-am angajat, timp de mai bine de trei ... vezi toate articolele