AppStore-urile iOS si Amazon, mai atragatoare decat Google Play
Compania Flurry si-a anuntat ultimele rezultate statistice obtinute in urma unui studiu referitor la obiceiuri de cheltuire a banilor pe platformele mobile, in incercarea de a sintetiza comportamentul utilizatorilor cand vine vorba de Amazon Appstore, Google Play si iTunes AppStore.
Se pare ca utilizatorii sunt mai dornici sa isi cheltuiasca banii pe produse din magazine Apple si Amazon decat Google. Tragand linie, pentru fiecare dolar cheltuit in interiorul unei aplicatii descarcate din AppStore s-au cheltuit 89 centi intr-o aplicatie din magazinul virtual al celor de la Amazon si doar 23 centi intr-o aplicatie de pe Google Play.
Pentru a trage niste concluzii relevante, compania Flurry a studiat cateva aplicatii care au o prezenta importanta pe fiecare dintre cele 3 magazine virtuale si care isi obtin majoritatea veniturilor din achizitii in-app. Selectia de aplicatii luate in calcul a inregistrat 11 milioane de utilizatori zilnici, iar veniturile au fost masurate de la mijlocul lunii ianuarie pana la sfarsitul lunii februarie.
Desi au mai existat statistici care aratau ca pe Apple AppStore se cheltuiesc de 4 ori mai multi bani decat pe Google Play, surprinzatoare este prezenta AppStore-ului preinstalat pe Kindle Fire, in conditiile in care nu are decat 31.000 de aplicatii. Ca urmare, astfel de statistici fac o treaba foarte buna in a orienta dezvoltatorii de aplicatii care vor sa faca bani catre Apple AppStore si Amazon Appstore si in a-i indeparta de Google Play.