Sony are zile proaste: s-a hotarat sa imparta divizia de TV-uri
Vedem peste tot densitatea extrem de mare de TV-uri Samsung sau LG. Fie ca vorbim despre rafturile magazinelor sau sufrageriile prietenilor, cei doi producatori coreeni s-au extins destul de mult in ultimii ani pe aceasta piata. Se pare ca acest lucru nu este doar in imaginatia noastra, compania Sony fiind nevoita sa ia actiuni serioase pentru a lupta cu acestea.
Decizia luata de reprezentantii companiei japoneze (si preluata de Reuters si CNET), referitoare la aceasta problema este impartirea diviziei de televizoare in 3 bucati mai mult sau mai putin independente: LCD-uri, outsourcing si Next Gen TV. Pe langa faptul ca schimbarea se va produce incepand de azi (1 noiembrie) la nivel global, Sony spera ca o decizie asa de radicala sa imbuneze investitorii care in cateva zile vor auzi niste cifre dezastruoase in legatura cu performanta companiei pe ultimul trimestru. In definitiv se pare ca producatori precum Vizio, LG sau Samsung sunt mult mai influenti decat s-ar fi asteptat cineva.
La Smart IT orice platforma de dezvoltare este acceptata. – CEA MAI AMPLA COMPETITIE DE WEB & MOBILE DIN ROMANIA – |
---|
Intarind vantul schimbarii din interiorul companiei la capitol zvonuri, se preconizeaza renuntarea la un procent de 50% dintr-o colaborare cu Samsung pentru productia de LCD-uri. Desi Sony nu pare sa renunte, aceasta partida este aproape pierduta.