HP promite o altfel de promovare
Cu toti stim ca sutele de mii de de aplicatii de pe Android sau iOS nu au aparut cate una pe zi, ci sub forma a catorva sute pe zi. Rezultatul? E extrem de greu sa gasesti toate aplicatiile interesante care merita atentie.
Chiar daca App Catalog-ul pentru WebOS 3.0, care va fi deschis incepand cu 1 iulie, nu va avea aceasta problema, dintr-un motiv evident, pentru ca vor fi prea putine aplicatii, HP a gasit o metoda care cel putin in teorie rezolva problema.
Numele solutiei este Pivot si reprezinta un concept apropiat de o revista, realizata complet in-house, care va integra cele mai atractive, originale si interesante aplicatii, impreuna cu descrierile aferente.
Scopul principal al acestei reviste digitale va fi de a ii scoate din umbra pe dezvoltatorii straluciti, dar mai putin cunoscuti, care nu isi permit sa investeasca in marketing sau publicitate. In definitiv, daca o aplicatie creata de Google sau un joc creat de Gameloft nu are nevoie de nici un fel de ajutor pentru a iesi in fata la cautari, metoda Pivot are mari sanse sa atraga un numar si mai mare de dezvoltatori interesati de platforma WebOS 3.0.
Sursa: Engadget