Dell: „sute de milioane” pentru marketing-ul impotriva Apple
Dell cheltuieste “sute de milioane” pentru o campanie de marketing care sa ii imbunatateasca imaginea si sa o ajute astfel sa fie mai competitiva in fata Apple, cel putin asa a dezvaluit directorul de marketing al companiei, Paul-Henri Ferrand.
Focusul companiei se incearca a fi mutat dinspre pret catre dotarea tehnica, astfel incat consumatorul sa isi faca alegerea in primul rand in functie de specificatii, nu de suma de bani scoasa din buzunar. Ferrand a adaugat si interesul Dell pentru dispozitivele mobile, precum tablete si netbook-uri. Noile intentii vin ca urmare a perceptiei publicului asupra produselor companiei. Daca in urma cu ceva vreme producatorul din Texas era considerat ca avand sisteme Windows high-end, in ultimul timp a ajuns sa fie mai degraba selectat pentru preturi.
Dupa tableta Streak de 5 inci cu sistem Android, Dell isi indreapta atentia mai mult catre urmatorul dispozitiv, Venue Pro, primul sau produs cu Windows Phone 7.
Sursa: Electronista