Universul 3D, următorul pas pentru jocuri
Potrivit unei declarații făcută recent de Yannis Mallat, chief executive în cadrul Ubisoft Montreal, experiența 3D va produce o revoluție precum a marcat introducerea sunetului Dolby Stereo în domeniul calității audio. Iar optimismul de care dă dovadă Mallat merge chiar până acolo încât susține că oricine va încerca experiența jocului tridimensional nu va mai dori să revină la stilul de joc limitat de criteriile jocurilor actuale. Odată cu lansarea adaptării care se va face după filmul regizat de James Cameron, Avatar, compania Ubisoft își propune să devina un furnizor de divertisment la 360˚.
Din afirmaţia de mai sus se poate înțelege că Ubisoft nu se va opri la graniţa trasată de jocuri. Mallat speră că viitoarele versiuni de console vor fi capabile să redea grafică foto-realistă, ceea ce i-ar permite dezvoltatorului canadian să creeze jocuri și filme folosindu-se de puncte comune (într-o anumită măsură, un preambul valabil pentru acest fenomen ar putea fi descris prin seria de scurt-metraje Assassin’s Creed: Lineage.
Din ecuație nu poate lipsi şi un televizor / monitor capabil să redea această formă de divertisment de 360˚. Cu alte cuvinte, în curând vom asista la o triere veritabilă a gamerilor hardcore de cei wannabe, iar criteriul financiar va fi definitoriu.