24 mai 2016 | 17:46

Audițiile la X Factor se vor face prin clipuri live pe Facebook

ACTUALITATE
Audițiile la X Factor se vor face prin clipuri live pe Facebook

Facebook va colabora cu X Factor în următorul sezon al cunoscutei emisiuni de televiziune.

De parcă numărul celor care doreau să se înscrie la X Factor nu era deja destul de mare, producătorii emisiunii le-au ușurat și mai mult viața celor care vor să participe prin încheierea unui parteneriat cu Facebook. Din câte se pare, totul se bazează pe Facebook Live. Facebook Live a fost introdus la finalul anului trecut, în luna decembrie, și a fost, inițial, disponibil doar unui grup select de persoane. Până la sfârșitul anului, însă, utilizatorii din 60 de țări au primit acces.

”Folosirea Facebook Live le va permite celor din echipa noastră să-i vadă pe concurenții care nu pot ajunge la audiții. Reprezintă o nouă modalitate prin care potențialii participanți se pot implica în emisiune folosind cea mai nouă tehnologie de la una dintre cele mai populare platforme sociale”, au declarat organizatorii. Din păcate, doar cei din Marea Britanie vor beneficia de pe urma acestui parteneriat.

Se spune despre Mark Zuckerberg că ar fi obsedat de conținutul video și de potențialul pe care acesta îl are, iar dacă ne uităm la felul în care Facebook mizează pe acesta, nu putem decât să ajungem la concluzia că zvonurile ar fi adevărate. Desigur, nu au întârziat să apară nici cei care atrag atenția asupra diverselor pericole care există acum.

Posibilitatea de a interacționa într-un asemenea mod cu un număr uriaș de străini ar putea da naștere unor experiențe neplăcute pentru unii, iar alții chiar menționau că am putea vedea conținut inadecvat în perioada următoare. Temerile acestea au fost, oarecum, confirmate atunci când două fete (în vârstă de 14 și 15 ani) și un băiat de 15 ani ar fi părăsit școala în timpul cursurilor pentru a se duce acasă și pentru a transmite în direct pe Facebook perioada în care au întreținut acte sexuale.

”Suntem dedicați efortului de îmbunătățire a modului în care ne ocupăm de conținutul live care încalcă regulile impuse comunității noastre”, au declarat cei de la Facebook prin intermediul unui comunicat oficial transmis ulterior.