29 ian. 2016 | 15:34

Cum are de gând EA să recâștige încrederea gamerilor

Gaming
Cum are de gând EA să recâștige încrederea gamerilor

Directorul de Marketing din cadrul Electronic Arts a vorbit de curând despre încercarea companiei de a recâștiga încrederea gamerilor.

Mai bine mai târziu decât niciodată. După o serie de lansări dezastruoase, cei de la EA realizează că au pierdut un număr extrem de mare de fani în ultimii ani. Cum s-a ajuns în această situație? Cu jocuri precum SimCity, care nu le permiteau jucătorilor să joace decât atunci când erau conectați la internet, sau Battlefield 4, care a avut parte de probleme extrem de grave cu serverele.

Până și lansarea Battlefield 3, unul dintre cele mai de succes jocuri ale companiei, pare doar o realizare minoră în comparație cu Call of Duty. Asta ca să nu mai menționăm Star Wars: The Old Republic, care trebuia să fie un rival pentru World of Warcraft, dar care a eșuat lamentabil. În aceste condiții, directorul de marketing al companiei a declarat că EA vrea acum să recâștige încrederea gamerilor, iar primii pași au fost deja făcuți.

După cum scrie Ars Technica, prin intermediul platformei Origin, EA le permite acum jucătorilor să-și primească banii înapoi, în cazul în care vor să renunțe la un joc, și oferă acces la jocuri gratuite sau la titluri mai vechi, prin intermediul unui abonament. ”Suntem entuziasmați în legătură cu progresul nostru, dar încercăm în continuare să inovăm pentru jucătorii noștri”, a declarat Peter O’Reilly, directorul de marketing al EA.

Deși review-urile nu au fost unanim pozitive, Battlefield: Hardlind și Star Wars Battlefront reprezintă un început bun. Iar în ceea ce privește Need for Speed, vom ignora, pentru moment, toate probleme, cu speranța că acestea vor fi rezolvate odată cu DLC-urile gratuite de care vom avea parte în viitor. În orice caz, situația este mult mai bună acum decât era în 2012, când EA a fost declarată de o publicație cea mai rea companie din America.