02 feb. 2016 | 21:00

UBER va purta „straie” românești. Schimbări de logo la nivel global

ACTUALITATE
UBER va purta

Uber își schimbă imaginea pentru a reflecta mai bine noua identitate a companiei: mai matură și mai consistentă.

Asta înseamnă un nou logo mai compact, dar și noi pictograme pentru aplicația pentru pasageri, dar și cea pentru șoferii parteneri.

Noul design pornește de la ideea de biți și atomi. Bitul simbolizează tehnologia pe care Uber o folosește și va fi reprezentat grafic în noul design al pictogramelor, iar atomul reprezintă corespondentul fizic al acesteia – tehnologia care pune orașele in mișcare. Astfel, noua identitate Uber vine și cu palete diferite de culori și modele reprezentative pentru fiecare țară în care Uber este prezentă, obiectivul fiind ca, în timp, fiecare oraș să fie reprezentat de elemente distincte de design.

Pentru România, paleta de culori va fi albastru, galben și magenta, iar modelul va fi inspirat din elementele decorative naționale.

UBER va purta "straie" românești. Schimbări de logo la nivel global

Aceasta este, se pare, o mișcare pe care Uber o face la nivel mondial, fiind de fapt un brand-refresh, cu accent pe localizare: noile sigle vor prelua pentru fiecare oras în parte ceva din identitatea locală.

În final, această mișcare ne bucură pentru că în felul acesta Uber arată că își ia foarte în serios clientela și se concentrează pe originea și tradițiile ei. Genul acesta de strategie de marketing poate garanta un succes enorm evoluției Uber în România, mai ales în ochii celor care privesc simbolurile naționale cu o anumită mândrie.