11 sept. 2016 | 01:45

Probleme ING: cardurile, bancomatele și POS-urile funcționează

ACTUALITATE
Probleme ING: cardurile, bancomatele și POS-urile funcționează

ING are probleme serioase și posesorii de carduri nu pot plăti sau retrage bani de la bancomate. Nici serviciile de Home Bank ale ING nu funcționează.

[related]

UPDATE: ING a emis un comunicat oficial în care explică ce a cauzat problemele de sâmbătă și în care anunță că utilizatorii care au plătit comisioane pentru retrageri de la alte bănci vor fi despăgubiți.

UPDATE: ING anunță că toate serviciile companiei funcționează. După mai bine de 10 ore, ING pare să își fi rezolvat problemele.

UPDATE: Problemele ING par să se rezolve. Serviciul Home Bank funcționează acum, după cum se arată și pe pagina oficială.

 

UPDATE: Problemele ING par să fie aproape de a fi rezolvate. În cea mai recentă actualizare de pe pagina oficială se spune că se fac progrese.

UPDATE: Problemele ING persistă și pe pagina de Facebook a mai fost publicat un mesaj în care se explică situația. Cu toate că utilizatorilor li se spune că banii lor sunt în siguranță, nu se specifică cât mai durează până la rezolvarea problemelor.

UPDATE: Pe pagina oficială ING Web Cafe se menționează, printre comentarii, că sistemul nu a fost atacat ci că ar fi vorba despre un server nefuncțional. Sistemul ar fi căzut din „cauze naturale”. Revenim curând cu mai multe informații.

UPDATE: Problemele ING sunt dezbătute și pe forumul Softpedia. Unul dintre utilizatori ar cita o sursă din cadrul ING care i-ar fi spus că banca se confruntă cu un atac cibernetic. Cum informațiile nu pot fi verificate în acest moment, vă sugerăm să tratați această informație ca pe un zvon.

probleme ING hacker

UPDATE: Răspunsul oficial al ING:

Utilizatorii sunt nemulțumiți pentru că nu li se spune cât vor mai dura problemele ING. Compania nu a oferit explicații privind cauzele nefuncționării serviciilor.

Problemele ING au fost sesizate de clienți pe Facebook, atât pe profilele personale, cât și pe pagina de Facebook a companiei. Deocamdată, banca nu a emis un comunicat oficial legat de această situație și nici nu i-a anunțat pe utilizatori că există probleme cu serviciile ING.

Cei care încearcă să acceseze serviciile Home Bank au întâmpinat mesajul de mai jos, fiindu-le imposibil să facă tranzacții de orice fel. Problema este că plata cu cardurile ING nu este posibilă.

„De ce nu merge plata cu cardul in magazinul Kaufland Mihai Bravu (Bucuresti)?”, scrie un client pe pagina ING Web Cafe. Răspunsul companiei este următorul: „avem probleme generale pe care incercam sa le rezolvam cat putem de repede! Stim ca-i weekend si e tare neplacut, motiv pentru care ne pare rau! Facem tot ce putem sa rezolvam repede!”

ING Bank

Nu se știe dacă problema este una restrânsă, sau dacă de problemele ING au fost afectați toți clienții din România, dar situația pare să fie una de nivel național. După cum scrie și un client nemulțumit, ING nu și-a anunțat utilizatorii de problemele existente. „Orice se poate intampla…dar la nivelul vostru nu este permis!
O alerta SMS(aveti datele deja) la toti utilizatorii pentru informare, prognoza de rezolvare si scuze ar trebui data. Asta ar mai salva o parte din cei hotarati sa-si schimbe parerea despre ING, in gerneral”, scrie unul dintre clienți. Mai multe comentarii ale utilizatorilor ING nemulțumiți puteți vedea în postarea de mai jos.

Deocamdată, banca nu a oferit niciun fel de explicație privind această situație și nici nu se știe când se vor rezolva problemele serviciilor ING. Playtech a cerut un răspuns oficial și vom actualiza acest articol imediat ce îl vom primi.