Nu mai e la fel de popular, dar Pokemon Go depășește noi recorduri
Au trecut zilele în care dezbăteam, parcă exclusiv, Pokemon Go. Cu toate acestea, respectivul titlu, cu rețeta sa inovativă, reușește în continuare să uimească în privința profitabilității.
Când ne referim la gaming pe mobile, există foarte multe titluri care au generat încasări spectaculoase pentru dezvoltatori. Candy Crush Saga sau Clash of Clans sunt doar două exemple. Interesant este însă faptul că, deși acele titluri continuă să aibă un număr constant de fani, Pokemon Go joacă într-o cu totul altă ligă când vine vorba de sume de bani generate.
Numărul de jucători a scăzut semnificativ, dar prin intermediul unor actualizări constante și a unei rețete de bază foarte bine pusă la punct, fani adevărați ai creației celor de la Niantic, nu prea reușesc să renunțe la el. Vânătorii de Pokemon au cheltuit în doar trei luni de la lansarea titlului 600 de milioane de dolari pe achiziții in-app. Această valoare este cu atât mai spectaculoasă cu cât jocul în sine este gratuit și vă puteți descurca foarte bine și fără a cheltui bani reali pe bunuri virtuale.
Pokemon Go a reușit să depășească detașat concurența în momentul în care vorbim de unitatea de timp necesară pentru Candy Crush Saga, Puzzle & Dragon sau Clash of Clans pentru a genera 600 de milioane de dolari pofit. Față de cele 90 zile în care Pokemon Go s-a putut mândri cu acest grad de eficiență, Candy Crush Saga a avut nevoie de 200 de zile pentru atingerea aceleeași performanțe, iar Clash of Clans pe un an – 500 de zile.
S-a vehiculat în urmă cu ceva timp că Pokemon Go va fi genera un profit net de un miliard de dolari pe an, iar având în vedere performanța înregistrată până la această oră, probabilitatea este cât se poate mare. Ba mai mult decât atât, este foarte posibil ca acea valoare să fie atinsă în 6 luni, până la finele lui 2016 sau prima parte din 2017. Media actuală este de aproximativ 2 milioane de dolari pe zi.