Google a cheltuit milioane de dolari pentru reclama Pixel în doar două zile
Google a decis să-și schimbe strategia cu privire la reclama făcută telefoanelor, astfel că Pixel devine cunoscut tuturor foarte repede.
Cercul vieții devine complet și în sfera smartphone-urilor, după ultimele decizii și informații din domeniu. BlackBerry nu mai este interesată de partea hardware, iar Microsoft recunoaște înfrângerea suferită de Windows Mobile. Sony, Lenovo și HTC și-au redus cheltuielile în materie de device-uri high-end, astfel că noi jucători își fac apariția pe piață.
Nu facem referire aici la sutele de branduri chinezești de telefoane. Surpriza vine, de fapt, din partea celor de la Google, care trag extrem de tare pentru a deveni recunoscuți la nivelul utilizatorilor de smartphone-uri ca producători, schimbându-și rolul anterior, în care erau cei care îi ajutau pe alții.
Google pare să profite și de problemele pe care Apple și Samsung le au. Cei dintâi au ajuns într-un oarecare impas când vine vorba de creativitate în materie de produse, în vreme ce Samsung are probleme destul de serioase din cauza eșecului înregistrat de Note 7.
Astfel, Google face tot posibilul pentru a deveni un jucător recunoscut pe piața smartphone-urilor, în timp ce de această dată, HTC rămâne în umbră. Google oferă o serie de funcții special create pentru Pixel în noua versiune de Android, aduce o serie de servicii inovative prin intermediul Google Assistant, dar cel mai important este faptul că poartă momentan o campanie extrem de agresivă de marketing, relatează pocketnow.com.
Cât de agresivă, mai exact? Google a cheltuit 3,2 milioane de dolari doar pe reclame apărute la televizor în primele două zile de la lansarea Pixel și Pixel XL, având în plan să cheltuie mult mai mult în următoarele luni.
Acum rămâne să vedem cât de eficiente se vor dovedi aceste campanii de marketing lansate de Google, când aceștia vor oferi primele cifre de vânzări ale noilor Pixel.