Facebook concurează cu Snapchat prin aplicația Lifestage
Se pare că nu doar Instagram vrea să concureze cu Snapchat, ci și gigantul Facebook.
Facebook a lansat Lifestage, un program care permite adolescenților să realizeze un fel de oracol video. Sau jurnal video, în funcție de cum alegi să privești lucrurile. Ideea e că misiunea utilizatorilor este să publice videoclipuri scurte ca răspunsuri la întrebări despre biografia lor, potrivit Digital Trends. Ceea ce e amuzant e faptul că probabil majoritatea cititorilor noștri sunt în afara limitei de vârstă pentru a o folosi.
Aplicația a fost realizată de Michael Sayman, de doar 19 ani, manager de proiect în cadrul Facebook, care a explicat că și-a dorit, de fapt, să realizeze o replică a versiunii de început a rețelei Facebook, care era restricționată pentru adolescenți. Pentru a recrea perioada respectivă, Lifestage are restricție de vârstă. Utilizatorii care au 22 de ani sau mai mult vor putea doar să vadă profilul unui utilizator al aplicației și nu vor putea comunica cu alți utilizatori.
Michael Sayman speră ca popularitatea aplicației Lifestage să crească prin intermediul folosirii acesteia în liceele americane, în special. Lifestage permite utilizatorului să selecteze liceul în care învață, însă nu va putea vedea ce utilizatori sunt online, decât cu condiția ca cel puțin 20 de adolescenți care învață în respectivul liceu să folosească aplicația.
Aplicația ar fi apărut și ca urmare a obsesiei pe care Facebook o are față de platforma Snapchat, despre care știm deja că este extrem de populară în rândul tinerilor, scriu cei de la The Verge. În această lună, Instagram, deținută tot de Facebook, a lansat serviciul Instagram Stories pentru a concura Snapchat Stories. Anterior, Facebook lansase mai multe aplicații, precum Slingshot, Riff, Poke, tocmai pentru a distrage cumva utilizatorii de la Snapchat.