De ce nu a fost introdus un buton Dislike pe Facebook – explicația oficială
Am știut cu toții că Facebook are o problemă cu manifestarea reacțiilor folosind doar Like. În același timp, am sperat că Dislike va remedia situația.
Facebook a implementat la nivel global a unui sistem de reacții. Acestea nu sunt neapărat menite să înlocuiască clasicul Like, dar vă pot face viața mai ușoară dacă doriți să vă exprimați mai multe trăiri interioare provocate de o anumită postare. În total, pe lângă Like, aveți acum alte cinci butoane. Deși această soluție eficientă vă scapă de situația ciudată de a da Like la un dezastru natural sau un eveniment dramatic în familia unui prieten, mulți s-au întrebat de ce nu există și un dislike.
De-a lungul anilor, mulți au sperat că un eventual buton Dislike va remedia cel mai mare minus al rețelei sociale. Din păcate, acela nu doar că nu a fost lansat oficial, dar are și șanse foarte mari să nu mai fie vreodată disponibil. Pentru că un argument pe marginea acestui subiect trebuia făcut public, Sammi Krug, managerul Facebook Reactions din cadrul companiei americane a afirmat că o parte din vină îi aparține chiar lui Mark Zuckerberg. ,,Un buton de dislike i s-a părut prea binar lui Mark și echipei.” Geoff Teehan, un alt director Facebook a publicat zilele trecute pe Medium un raport prin care explică soarta butonului Dislike. În câteva minute, totul a devenit foarte clar, iar concluzia este cât se poate de simplă.
,,Aceasta ar putea părea la prima vedere ca fiind o sarcină clară. Pune un deget orientat în jos lângă Like și livrează produsul. Nu este însă nici pe departe atât de simplu. Oamenii necesită un grad sporit de sofisticare și bogăție când vine vorba de posibilitățile de a interacționa cu diverse personaje Soluții binare precum Like sau Dislkie nu reflectă corect modul în care reacționăm la o arie vastă de lucruri pe care le întâmpinăm în viața noastră.” Momentan, chiar și dacă nu vă convine argumentul lui Teehan, acesta va fi ultimul pe care îl veți auzi în viitorul apropiat. Rămâne să vedem cât de încântați vor fi internauții de Facebook Reactions.