Call of Duty Infinite Warfare ar putea fi cel mai disprețuit joc, conform YouTube
Primul trailer pentru noul Call of Duty Infinite Warfare a generat multe opinii contradictorii, dar nimeni nu se aștepta să fie cel mai disprețuit joc, conform un statistici simple de pe YouTube.
Au trecut deja câteva săptămâni de când publisher-ul Activision a dezvăluit primele detalii despre noul joc din seria Call of Duty. Deși vor mai trece câteva luni până când va fi lansat oficial, Infinity Warfare deja a început să adune câteva performanțe nu foarte măgulitoare.
După cum se poate vedea în captura de ecran de mai jos, trailerul la Infinite Warfare are deja peste 2 milioane de dislike-uri, în timp ce numărul de like-uri este mai mic de 350.000. Trecând peste faptul că respectiva valoare îl poziționează în topul celor mai disprețuite clipuri postate vreodată pe YouTube, este primul clip aferent unui joc care a generat astfel de reacții.
În cazul în care sunteți tentați să credeți că două milioane de dislike-uri poziționează clipul pe prima poziție în topul celor mai neplăcute clipuri pe YouTube, vă înșelați. Acea performanță este atribuită videoclipului melodiei ”Baby”, de Justin Bieber, cu 6,12 milioane de dislike-uri, urmată de Friday de la Rebecca Black pe poziția a doua. Având în vedere că Friday are 2,07 milioane de dislike-uri, este o chestiune de câteva zile până când trailerul la Call of Duty Infinite Warfare va ajunge pe locul doi în clasament. Din păcate, în ceea ce-l privește pe Justin Bieber, acesta din urmă va rămâne, cel mai probabil, nedetronat.
Dacă nu ați urmărit articolele apărute online la scurt timp după publicarea trailer-ului la noul CoD, problema se pare că are legătură cu tematica jocului. Fanii sunt dezamăgiți de subiectul futurist al noului joc și de lipsa elementelor de realism pe care anul acesta se pare că le vom vedea doar în agresivul Battlefield 1. În altă ordine de idei, cei de la Activision nu sunt îngrijorați, deoarece fanii seriei nu au fost încântați nici de Black Ops 2 când a apărut trailerul, iar ulterior jocul s-a vândut foarte bine.