YouTube nu vă mai stresează cu notificări, le-a înlocuit cu carduri
Pentru că notificările la clipuri pe YouTube nu ocupau suficient de mult spaţiu din ecran, gigantul online a decis să ne streseze cu nişte carduri ,,inovative”.
În cazul în care v-aţi obişnuit ca de fiecare dată când rulaţi un clip pe YouTube să dezactivaţi notificările, este foarte probabil să întreprindeţi aceeaşi activitate pentru un set de carduri ce urmează să fie introduse în viitorul apropiat.
În teorie, sistemul de adnotări oferit creatorilor de conţinut video pe YouTube este menit să vă direcţioneze către conţinut relevant legat de clipul pe care îl urmăriţi la un moment dat. În practică, respectivele notificări sunt, de cele mai multe ori, o sursă de stres de care vreţi să scăpaţi. Trecând însă peste opinia mea vizavi de acest subiect, adnotările au ca scop creşterea nivelului de interacţiune cu respectivul conţinut video pe care sunt afişate.
Încercând probabil să genereze o interfaţă similară cu cardurile din Google Now, gigantul online a integrat în editorul video de pe YouTube posibilitatea folosirii de carduri pentru a afişa diverse mesaje. Respectivele carduri pot fi create şi editate în orice moment, iar conţinutul spre care vă redirecţionează poate fi diversificat: achiziţii online, campanie de adunat fonduri, alt clip video, un playlist, un website asociat sau platforme pentru donaţii.
Creatorii de conţinut se vor bucura la aflarea acestei veşti pentru că noile carduri funcţionează deopotrivă pe smartphone-uri, tablete şi desktop-uri. În comunicatul oficial care a însoţit acest anunţ, se menţionează clar că cei de la YouTube speră ca în timp noile carduri să înlocuiască complet adnotările. Pentru a oferi feedback legat de această schimbare destul de radicală puteţi folosi această adresă.