Primele impresii despre Total War: Attila, unul dintre cele mai anticipate jocuri de strategie
Total War: Attila, cel mai nou din seria de jocuri produse de Creative Assembly, va fi lansat oficial pe data de 17 februarie.
Total War este una dintre cele mai cunoscute serii de jocuri de strategie din lume. Deși primele două jocuri, Shogun și Medieval Total War s-au bucurat de un succes considerabil, britanicii de la Creative Assembly au reușit să se remarce cu adevărat pe plan mondial prin Rome: Total War. Acum, la 11 ani după lansarea acestuia, vom avea parte de Total War: Attila, cel mai nou joc din serie. Primele impresii despre acesta au apărut deja, iar acum avem ocazia să vedem cât de mult s-a progresat în 11 ani.
În timp ce Rome II avea loc în perioada de plină ascensiune a Republicii Romane, acțiunea din Total War: Attila se va petrece în perioada de declin a Imperiului. Jocul începe în anul 395 d.Hr, cu 81 de ani înainte de căderea Imperiului Roman de Apus. Desigur, veți avea, printre altele, și opțiunea de a juca cu această facțiune și să încercați să o salvați de la prăbușire.
După cum notează Venture Beat, cele mai importante progrese se observă la partea de management. Arborele genealogic a fost reintrodus, iar acum vă puteți pune în joc oamenii de încredere în poziții cheie. La fel ca și în expansion-ul Barbarian Invasion pentru Rome: Total War, puteți acum juca în modul clasic și în modul hoardă. Unele facțiuni, după ce își vor pierde ultimul oraș, vor deveni automat o hoardă. Aceasta va include una sau mai multe armate foarte mari care fie vor căuta un oraș unde să se stabilească, fie vor migra, amenințând orice le iese în cale.
Foarte interesantă este prezența civililor în cadrul bătăliilor, un lucru nemaiîntâlnit în seria Tota War până la acest moment. De asemenea, epidemiile vor fi mai dese, iar pentru a le evita va fi nevoie să îmbunătățiți igiena orașelor constant. O armată în care s-a răspândit o astfel de epidemie poate transmite boala și în orașele pe care le asediază. Economia este și ea schimbată, urmând a fi influențată de calitatea pământului. Astfel, o regiune precum Dacia, de exemplu, cu pământ de foarte bună calitate, va fi colorată cu verde, iar o zonă de deșert va fi colorată cu roșu. Pentru a vedea fertilitatea pământului, va trebui să accesați o hartă strategică.
Total War: Attila folosește același engine grafic pe care îl avea și Rome II, însă schimbările de management vor contribui decisiv la crearea unei experiențe total diferite. Creative Assembly par a continua trendul care a pornit odată cu Empire: Total War. Primul joc Total War din epoca modernă a fost criticat de foarte mulți, dar Napoleon: Total War, bazat pe același engine grafic, s-a dovedit a fi un succes răsunător datorită îmbunătățirilor majore. La fel și Rome II a fost criticat la început, iar acum Attila ar putea fi ceea ce fanii hardcore așteptau de la bun început. Total War: Attila va fi lansat oficial pe data de 17 februarie. Pentru mai multe detalii, puteți vizita pagina oficială a jocului.