O să vedeți atâtea reclame și clipuri pe Twitter încât o să vă săturați
Nu duceam lipsă de reclame pe Twitter, dar acestea vor fi în curând mai multe, mai animate și, în concluzie, mai agresive.
Nu este deloc surprinzător modul agresiv în care cei de la Twitter speră să monetizeze rețeaua socială. În schimb, noi speram că va mai trece ceva timp până la materializarea acestui proiect. Nu stăteam oricum foarte mult pe Twitter, dar ultimele practici s-ar putea să duce, într-un final, la alienarea utilizatorilor. Să vedem totuși despre ce este vorba.
În primul rând, toate companiile, serviciile online și concernele de presă din imaginea de mai sus vor putea să vă servească clipuri video precedate de reclame menite să faciliteze monetizarea. Cei de la Twitter sunt atât de hotărâți să facă bani de pe urma voastră și să vă convingă să petreceți timp pe respectiva platformă încât, chiar și de pe desktop, veți putea urca conținut video pe site, exact cum faceți pe YouTube sau Facebook. Până în acest moment, respectiva activitate era limitată doar pe mobil. Cu acel scop, veți avea acces la un nou generator de GIF-uri pe Twitter, în timp ce videoclipurile realizate în Periscope se vor inițializa singure, fără intervenția utilizatorului.
Platforma Twitter de servit reclame poartă numele de Amplifiy, iar în curând va beneficia de un update important. Detaliile tehnice din spate sunt însă mai puțin importante, relevant este că veți încerca să vedeți un filmuleț urcat pe Twitter și acela va fi precedat sau presărat cu reclame, poate chiar un pic mai grav decât pe YouTube.
Toate aceste detalii au fost anunțate zilele trecute în cadrul unei conferințe desfășurate la New York, iar numitorul comun al tuturor elementelor noi a fost acțiunea: o platformă care făcea o treabă mai mult decât decentă în a vă servi mesaje de 140 de caractere are nevoie acum de mai multă implicare din partea utilizatorilor.
Your phone shouldn’t have all the fun. Videos can now be uploaded to Twitter via web! ? https://t.co/4Q4rpzUmPh pic.twitter.com/AdqK2U9SRQ
— Twitter (@twitter) October 8, 2015