Noul ceas inteligent de la Pebble a depășit recorduri de finanțare în doar două zile
Noul Pebble Time, urmaşul unuia dintre primele smartwatch-uri anunţate în urmă cu aproape doi ani, reuşeşte să depăşească recorduri de popularitate.
Deşi va fi anunţat în câteva zile primul smartwatch creat vreodată de Apple şi piaţa este deja saturată de ceasuri inteligente cu Android Wear, foarte mulţi s-au grăbit să investească bani în noul Pebble Time.
Primul Pebble a intrat în istorie ca fiind una dintre cele mai de succes campanii de finanţare publică din toate timpurile pe Kickstarter. Dacă e să fim serioşi, Pebble Time nu ar mai fi avut nevoie de o campanie similară de crowdfunding deoarece era evident că există doritori pentru el. Cu toate acestea, creatorii au vrut probabil să obţină un anumit confort psihic vizavi de interesul publicului pentru noul lor ceas inteligent cu ecran E-Ink color.
Au trecut doar două zile de când a fost iniţiată campania de finanţare pentru Pebble Time şi, cu 29 de zile rămase, suma de 10,3 milioane de dolari a fost atinsă şi depăşită. Dacă vă mai aduceţi aminte, aceasta din urmă era sumă obţinută la finalul campaniei de primul smartwatch din această familie de dispozitive. La momentul redactării acestui material, vorbim deja de peste 10 milioane de dolari. Dacă vreţi şi voi să vă înscrieţi pentru a primi unul până în luna mai a acestui an, o puteţi face la această adresă.
Rămâne acum să mai vedem dacă, de pe poziţia a doua, până la sfârşitul celor 31 de zile, Pebble Time va reuşi să depăşească suma de bani adunată de cel mai popular proiect pe Kickstarter – Coolest Cooler. Foarte similar cu modelul de acum doi ani, Pebble Time nu se diferenţiază decât prin prezenţa unui ecran color, în locul unui ecran alb negru, printr-un microfon, o grosime semnificativ redusă şi o interfaţă software reinventată.