Google caută un specialist SEO care să-i indexeze mai bine site-urile în Google
Când vine vorba despre orice business online, foarte importantă este indexarea site-ului în rezultatele oferite de motorul de căutare Google când vine vorba de anumite căutări. Indexarea se face prin SEO, adică Search Engine Optimization, iar Google tocmai a publicat un anunț de angajare pentru un specialist SEO.
Cei care lucrează în online (fie că e vorba de jurnaliști, bloggeri sau comercianți) știu cât poate fi de frustrant când anumite căutări care au relevanță cu anumite produse sau articole de pe site-ul tău nu te includ printre rezultate.
Cei frustrați pe schimbările dese ale Google privind algoritmul de sortare a rezultatelor trebuie să știe, totuși, că și cei de la Google sunt frustrați de aceste schimbări.
Gigantul căutărilor online, aparent, nu apare în suficiente căutări, așa că își caută un Program Manager SEO care să ”sfătuiască, să colaboreze și care să fie sinestezie cu departamentele de Marketing, Produse și Inginerie”. Angajatul ideal ar trebui să fie ”la curent cu SEO, cu motoarele de căutare și cu trendurile din industria marketingului online, cu trendurile și dezvoltările și să raporteze schimbările atunci când se petrec”. Persoana în cazuă va trebui să ajute la creșterea traficului organic și la creșterea afacerilor.
Totuși, care ar putea fi interesul Google fațî de traficul organic? Potrivit NDTV, există două posibilități: Google se teme că motoarele de căutare vor deveni din ce în ce mai puțin relevante și încearcă să capete teren și în rezultatele Bing, sau Google este presată să demonstreze că nu umblă la rezultatele căutărilor.
Indiferent de situație, anunțul este culmea ironiei și pe noi ne-a amuzat. Dar dacă credeți că vă potriviți descrierii, puteți să vă încercați norocul și să aplicați pentru job AICI.