Fallout Shelter a devenit absurd de profitabil în câteva săptămâni
Poate părea un pic ciudat, dar jocul gratuit Fallout Shelter a reuşit să genereze un profit de 5,1 milioane de dolari în doar două săptămâni.
Pe vremea când întreaga planetă rezona cu Candy Crush Saga şi foarte mulţi oameni investeau bani reali în achiziţii ”in-app”, nimeni nu credea că detronarea acelui lider de piaţă va veni atât de uşor. Au fost necesare doar două săptămâni de la lansarea Fallout Shelter, un precursor pentru Fallout 4 destinat iDevice-urilor, pentru ca modelul de profitabilitate instaurat de King să devină ineficient.
La doar câteva zile de la lansarea Fallout Shelter, titlul relativ simplist ajunsese în topul AppStore datorită profitabilităţii obţinute din achiziţii in-app. La momentul respectiv însă, nu ştiam exact de ce valori financiare era vorba. Abia acum, la aproximativ două săptămâni de la lansarea jocului, cifrele exacte au fost făcute publice de SuperData Research.
Bethesda, creatorul acelui titlu, se poate mândri cu profitul de 5,1 milioane de dolari obţinut exclusiv din achiziţii in-app. Un calcul simplu scoate la iveală valoarea de 350.000 de dolari pe zi în materie de încasări. Mi-e şi frică să mă gândesc la ce valori astronomice vor ajunge sumele obţinute în exact aceeaşi manieră când Fallout Shelter va fi disponibil şi pe terminalele cu Android, în aproximativ o lună.
Dacă nu v-aţi instalat încă Fallout Shelter, veţi fi uimiţi de modul complet gratuit în care puteţi evolua în joc. Achiziţiile in-app sunt cu adevărat opţionale şi nu trebuie să cheltuiţi bani reali pentru a vă bucura de tot ce are să vă ofere dezvoltatorul Bethesda. Singurul motiv pentru care aţi fi tentaţi să cheltuiţi câţiva dolari ţine de dobândirea unor aşa numite Lunchbox-uri, ce pot fi la fel de bine obţinute prin realizarea de provocări in-game fără costuri reale.