Facebook dorește să fie mall-ul tău digital
Facebook nu vrea să fie doar rețeaua ta socială, dorește să fie întreaga ta lume. După cum am mai spus și într-un articol precedent, Zuckerberg plănuiește dominarea mondială. Pasul făcut acum în acest scop este constituit de o îmbunătățire a paginilor de Facebook.
În cadrul unui eveniment organizat de Facebook, reprezentanții companiei au anunțat că 45 de milioane de IMM-uri din întreaga lume folosesc o pagină oficială de Facebook în scopul promovării. Așadar, Zuckerberg dorește să-ți fie mai ușor să găsești afaceri, iar acestea să te servească cu aceeași lejeritate, totul încorporat în rețeaua socială.
„Misiunea noastră este să conectăm toți oamenii de pe Pământ. Succesul unei afaceri de multe ori depinde de o bună conectivitate. Aici intervine Facebook. La fel cum îți faci un profil personal, la fel îți poți face și o pagină oficială”, a declarat Shryl Sanberg, șefa Biroului de Operare de la Facebook.
Conform celor de la Wired, pentru a atrage afacerile și clienții acestora prin utilizarea paginilor oficiale, compania a făcut noi actualizări pentru a le face mai expansive și mobile-friendly, facilitând un contact direct dintre afacere și client printr-un sistem mai bun de mesagerie. De acum, paginile includ secțiuni specifice industriei pe care o reprezintă, adică un salon de înfrumusețare poate conține o listă cu serviciile pe care le oferă, iar un magazin de haine ar putea include o listă cu produsele pe care le au în colecție.
Interesant este că de acum cei interesați pot suna sau trimite un mesaj direct către cei care se ocupă de afacere. Cei care răspund prompt la mesajele clienților vor beneficia de laude publice, adică mesajul „foarte receptiv la mesaje” va apărea pe pagina acestora în mod automat. Iar pentru cei care lasă comentarii răutăcioase, și știm cu toții că nu sunt puțini, cei din companie au acum opțiunea de a le răspunde în mod privat, fără să cauzeze scandal la secțiunea de comentarii.
Pe scurt, pentru că aproape totul se întâmplă acum pe Facebook, compania dorește ca paginile oficiale să funcționeze ca un mall virtual. Facebook dorește să fie platforma unde orice afacere poate să-și creeze o pagină oficială pentru a ajunge mai ușor la tine, să-și împărtășească serviciile și să-ți ofere posibilitatea de a cumpăra.