Ce au în comun GTA V şi Rise of the Tomb Raider
După succesul înregistrat cu Tomb Raider în urmă cu doi ani, devenise evident că nu v-a trece foarte mult timp până la următorul episod din serie.
De câţiva ani, interesul în povestea celei mai atrăgătoare persoane de sex feminin din jocuri video nu mai reuşea să genereze foarte mult interes, cel puţin până la reînvierea francizei din 2013. Acel titlu a atinse performanţe remarcabile la capitolul vânzări şi a creat o presiune semnificativă pe dezvoltatori pentru crearea unui urmaş de dimensiuni mai mari cu o poveste mai elaborată.
Din spusele lui Brian Horton, directorul jocului, se pare că nu vom fi dezamăgiţi. Într-un interviu acordat publicaţiei GamingBolt, pentru prima oară, Horton ne-a oferit mai multe detalii referitoare la Rise of the Tomb Raider. ,,Precum în ultimul Tomb Raider, am creat o experienţă fără întreruperi. Imediat cum ai început un nou joc, dacă nu mori niciodată sau nu renunţi, vei avea o experienţă fără pauză prin întregul joc. Vrem să integrăm jucătorul cât mai adânc, cât mai repede cu putinţă, iar acesta să navigheze de la o misiune de la alta într-un mod natural. ” Ideea din spatele acestor cuvinte este că, după ce am început jocul, nu vom mai avea parte de timpi de încărcare, similar cu ceea ce se întâmplă în Grand Theft Auto 5 şi câteva RPG-uri.
Afirmaţiile directorului sunt cu atât mai impresionante cu cât întregul joc pare să fie cel mai mare Tomb Raider de până acum. ,,Spaţiile noastre de explorare sunt de trei ori mai mari decât au fost în jocul anterior, iar catacombele sunt mult mai complexe. Abordăm ceea ce noi numim ,,Puzzle-uri în cascadă”, un sistem ce se traduce prin mai multe puzzle-uri menite să lucreze împreună la rezolvarea unui singur puzzle.”
Există şi speculaţii legate de posibilitatea de a vă căţăra în copaci Rise of the Tomb Raider, dar vom vedea abia pe 10 noiembrie, odată cu lansarea versiunii de Xbox One, dacă se confirmă. Versiunile de PC şi PlayStation 4 vor fi lansate în 2016.