13 oct. 2014 | 11:00

Ubisoft contestă acuzațiile conform cărora își limitează jocul Assassin’s Creed Unity

ACTUALITATE
Ubisoft contestă acuzațiile conform cărora își limitează jocul Assassin's Creed Unity

După mai multe declaraţii despre specificaţiile tehnice pentru Unity, Ubisoft încearcă să-şi liniştească fanii.

Assassins-Creed-Unity-01-640x359

De când s-au lansat cele două console next-gen, au existat mai multe jocuri care au oferit un grafice pe Xbox One şi PlayStation 4. Toate au fost în favoarea utilizatorilor de PS4. Chiar dacă în ultima vreme nu prea au mai existat astfel de discrepanţe, dezbaterile au revenit în actualitate odată cu Assassin’s Creed Unity, primul titlu dedicat exclusiv noilor console de la Microsoft şi Sony.

Totul a pornit de la o declaraţie a lui Vincent Pontbriand, un director al studioului Ubisoft Montreal care a afirmat că noul Assassin’s Creed va rula la o rezoluţie de 900p şi 30 de cadre pe secundă atât pe PS4 cât şi pe Xbox One pentru a evita orice dezbateri şi alte chestii. Deşi nu au existat dovezi palpabile în acest sens, mai mulţi internauţi au interpretat respectiva afirmaţie ca pe un compromis din partea dezvoltatorului care a decis să limiteze detaliile grafice ale versiunii de PS4, doar pentru a nu avantaja o anumită consolă.

Deoarece nu doreşte sub nici o formă să-şi alieneze fanii, zilele trecute compania Ubisoft a comunicat că nu ar face niciodată un gest ca să diminueze intenţionat orice a produs sau a dezvoltat. Până şi Pontbriand, la presiunea conducerii companiei probabil, şi-a cerut scuze pentru că a ales cuvintele nepotrivite când a făcut referire la rezoluţia noului joc. În al doilea set de declaraţii, directorul Ubisoft Montreal a declarat că Ubisoft a lucrat patru ani la cel mai bun joc pe care şi l-ar fi putut imagina. „De ce ar face ceva pentru ca acesta să se limiteze?“, a spus acesta. Un alt manager al companiei, Gary Steinman, responsabil de comunicaţii, a afirmat că Ubisoft nu-şi limitează jocurile.

Una peste alta, dezbaterea ar putea să nu pară foarte importantă la prima vedere. Din păcate, într-o industrie care a atins câteva miliarde de dolari anual, presiunea pe directorii marilor studiouri de dezvoltare este foarte mare şi greşelile, fie ele şi relative, nu sunt tolerate.

La 11 ani am instalat primul meu Windows 95, iar la 14 ani mi-am cumpărat o rachetă de Pentium la 133 MHz cu 128 MB RAM si hard disk de 160 MB. După bacalaureat m-am angajat, timp de mai bine de trei ... vezi toate articolele