09 aug. 2014 | 16:45

Explicații despre telefonul vedetă OnePlus One: de ce poate fi cumpărat doar prin invitație

ACTUALITATE
Explicații despre telefonul vedetă OnePlus One: de ce poate fi cumpărat doar prin invitație

OnePlus este o companie care a reușit să atragă atenția în 2014 printr-un singur telefon flagship și o strategie diferită de a-l vinde: pe bază de invitație. Unul dintre șefii OnePlus a explicat asemănările cu Oppo și ce anume vrea companie să facă din One.

OnePlus one

GSMArena publică un interviu cu Carl Pei, directorul OnePlus Global, din care aflăm care sunt termenii parteneriatului între OnePlus și Oppo, ce vor să obțină cu One și câte telefoane vor mai lansa anul acesta. Înainte de toate trebuie menționat că OnePlus este un startup chinez, care s-a remarcat în 2014 prin lansarea modelului One, foarte bun în ceea ce privește dotările tehnice și pretul, pe care nu îl poți cumpăra decât prin invitație.

OnePlus a pornit la drum cu o investiție din partea Oppo Mobile, dar Pei susține că nu e vorba de a fi subsidiară a acestei companii. „Funcționăm separat și luăm în calcul să atragem noi surse de venit anul acesta“, a spus acesta. În prezent, susține că prin vânzările pe care le fac reușesc să nu fie în pierdere, dar un profit va exista abia când trec de jumătate de milion de unități vândute. Totuși, 2014 este doar despre One, niciun model nou, nimic radical.

Află mai multe: Noul OnePlus One este smartphone-ul modern care le are pe toate [VIDEO]

„Trebuie să fim prudenți, supraviețuirea este cea mai mare provocare anul acesta. (…) Când am gândit sistemul de invitații am vrut să putem controla creșterea noastră, fiind multe necunoscute la acea vreme și a trebuit să ne descurcăm pe măsură ce ne-am dezvoltat“, a declarat Pei pentru GSMArena. El admite că asta a dus la situații în care unii își vând telefonul pentru a obține un profit și se folosesc astfel de lipsa de unități disponibile.

OnePlus one

Ce treabă are Oppo cu OnePlus? S-a speculat că OnePlus ar fi divizia mai „curată“ a Oppo, una premium care se ocupă de unul sau doar câteva modele și acestea sunt de lăudat. „Folosim Oppo doar ca producător, iar noi le folosim ColorOS (n.r.: bazat pe Android) pe One în China. Ei obțin mai mulți utilizatori (n.r.: pentru sistemul lor de operare), iar noi avem un ROM pe care să îl folosim. Nu aveam cum să dezvoltăm sistemul de operare suficient de bine într-un timp atât de scurt“, spune Pei.

Un review pentru OnePlus One realizat de „Android Authority“

Scrie despre lucruri serioase care enervează oameni neserioși. vezi toate articolele