Microsoft promite că nu vă foloseşte informaţiile pentru reclame
Cu toate că ne-am obişnuit că întregul nostru conţinut online să fie folosit pentru reclame personalizate, se pare că Microsoft nu face asta.
În urmă cu câţiva ani, Microsoft a început o campanie foarte agresivă anti-Google cu numele de Scroogled. Printre altele, respectiva campanie avea ca scop informarea utilizatorilor de politicile gigantului din Mountain View când vine vorba de utilizarea informaţiilor voastre din email-uri cu scopul de a vă oferi reclame persoanlizate. O astfel de campanie nu ar fi funcţionat dacă însuşi Microsoft s-ar fi angajat la practici similare, iar un nou comunicat al companiei ne confirmă angajametul acesteia pentru securitatea datelor voastre.
Pentru că nu vor ca aceste practici să treacă neobservate, oficiali Microsoft au reeditat termenii şi condiţiile cu care trebuie să fiţi de acord atunci când interacţionaţi cu Bing, Outlook sau OneDrive. În mare parte, respectivul document este acelaşi, cu mica menţiune că insistă şi mai mult pe faptul că nu va folosi informaţiile din căutările, email-urile şi fişierele voastre pentru a vă afişa reclame personalizate.
,,Nu folosim ceea ce spuneţi în email-uri, pe chat, în apeluri video sau mesagerie vocală pentru a vă direcţiona anumite reclame.” Acesta este doar unul dintre argumentele Microsoft menit să vă îmbunătăţească părerea despre serviciile pe care le oferă. ,,Nici nu folosim documentele voastre, fotografiile sau alte fişiere personale pentru a personaliza reclamele pe care le vedeţi.” Noii termeni şi condiţii vor intra în efect începând cu data de 31 iulie.
Ca de fiecare dată, există nişte note de subsol care vizează interacţiunea gigantului din Redmond cu datele voastre. Microsoft recunoaşte că va colecta informaţii din toate conturile voastre, atât sub formă de comunicaţii cât şi fişiere. Aparent, fiecare cuvânt dintr-un email sau document stocat pe OneDrive este folosit pentru ca respectiva companie fondată de Bill Gates să înţeleagă mai bine modul în care îi folosiţi serviciile. Sunteţi convinşi?
Noile documente vizate mai sus, Microsoft Service Agrement şi Privacy Policy, sunt deja disponibile online pentru o lectură atentă. Dacă aveţi vreo problemă cu vreun paragraf, soluţia este simplă, trebuie să vă închideţi toate conturile legate de Microsoft. Continuarea utilizării serviciilor reprezintă acordul vostru tacit cu noii termeni.