22 nov. 2014 | 10:40

eMAG și rezultatele de Black Friday 2014: A vândut cel mai scump produs din comerțul online

ACTUALITATE
eMAG și rezultatele de Black Friday 2014: A vândut cel mai scump produs din comerțul online

eMAG a vândut de 145 de milioane de lei în aproape 10 ore de la debutul Black Friday 2014, reușind și performanța vinderii celui mai scump produs din comerțul online românesc.

Iulian Stanciu, directorul eMAG

Iulian Stanciu, directorul eMAG. FOTO Răzvan Băltărețu

eMAG și-a comunicat ultimele cifre pentru ora 18.00, 22 noiembrie 2014. Campania de Black Friday 2014 a început la ora 07.50. A vândut 420.000 de produse, a înregistrat 1,1 milioane de vizite de pe dispozitive mobile, iar peste 4.000 de tichete pentru toate tipurile de carburanți au fost cumpărate de clienți. Ca o cifră interesantă, oamenii au stat 47,5 ani pe site-ul eMAG. Acesta e timpul total petrecut pe site de către toți vizitatorii.

Performanța eMAG de Black Friday 2014 este că a reușit să vândă cel mai scump produs comercializat vreodată online: BMW X6 la 66.500 de euro. Cel mai mare discount aplicat unui produs a fost de 20.000 de euro. Black Friday 2014 s-a încheiat pentru eMAG la ora 23.59 pe 21 noiembrie.

„Vânzările de autoturisme și de tichete de carburanți demonstrează o dată în plus că am anticipat corect încă de anul trecut interesul acordat acestui segment de către cumpărătorii online. O surpriză la fel de plăcută a venit din partea vânzărilor de televizoare, telefoane, electrocasnice, dar și din categoriile nou lansate în 2014, unde am stabilit recorduri de vânzări“, a declarat Iulian Stanciu, director general eMAG.

Cu șase ore înaintea încheierii Black Friday 2014, eMAG vânduse 30.000 de telefoane mobile, 20.000 de tablete, 12.000 de televizoare, 4.000 de parfumuri, 4.000 de anvelope, 8.000 de jucării, 52 de tone de mâncare pentru animale. De asemenea, 20.000 de comenzi au fost plasate de clienți pe eMAG către 180 de parteneri din Marketplace

Oferta eMAG: Chiar dacă Black Friday s-a încheiat pentru eMAG, încă mai sunt telefoane, tablete și laptopuri sau televizoare la prețuri bune pe site-ul acestui magazin online.

Cifrele eMAG de Black Friday 2014

eMAG a pornit campania de Black Friday 2014 în jurul orei 7.00 și cu o seară înainte anunțase că marea surpriză pentru acest an o reprezintă vânzarea de combustibil pentru mașini. Conform primele rezultate, în primele patru minute, a vândut 100 de produse pe secundă și avea 100.000 de vizitatori la start pe site. Apoi, 50.000 de produse au fost vândute în prima jumătate de oră. În primele 5 ore de la startul Black Friday au fost vândute 335.000 de produse în valoare totală de 125 de milioane de lei. De asemenea, s-a înregistrat un record de trafic de pe mobil: 700.000 de vizite și 30.000 de comenzi de pe dispozitivele mobile.

Cea mai mare reducere la un produs comandat online a fost pentru un BMW seria 5 în valoare de 45.000 de euro, redus de la 65.000 de euro. Produsele cu viteză mare de vânzare au fost 20.000 de telefoane mobile, 12.000 de pachete de scutece, 4.000 de parfumuri, 10.000 de televizoare, 4.000 de anvelope.

De Black Friday 2014, magazinul a mai vândut și 1.200 de tichete pentru carburanți în valoare totală de 240.000 de lei. Revenind la ritmul vânzărilor, în prima oră de la startul campaniei a reușit să vândă 20% din stocurile disponibile (erau 450.000 de produse). În primele cinci minute s-au epuizat stocurile pentru Sony Playstation 4 la 1.000 de lei, iPhone 5s la 1.500 de lei, laptop Acer la 499 de lei, Toshiba 80cm HD la 499 de lei și iPad Mini la 699 de lei. Cele mai căutate produse au fost telefoanele mobile, laptopurile, produsele pentru copii și parfumurile.

Totodată, eMAG a vândut de Black Friday 2014 și stocul de Samsung Galaxy Gear Fit listat la un preț de 299 de lei. Primele autoturisme comandate au fost Ford Kuga, Fiat 500 și Ford Focus. Referitor la carburanți, de Black Friday au fost la vânzare 5.000 de tichete în valoare totală de un milion de lei pentru toate tipurile de carburanți Rompetrol (benzină, motorină, gaz petrolier lichefiat), cu un discunt de 10% față de prețul la pompă. Oferta este disponibilă exclusiv pentru clienții eMAG la toate tipurile de carburanți Rompetrol.

Scrie despre lucruri serioase care enervează oameni neserioși. vezi toate articolele