Black Friday, în România: eMAG pornește cel mai mare eveniment de reduceri pe 21 noiembrie
eMAG va organiza cea de-a patra ediție a Black Friday în data de 21 noiembrie.
Black Friday, această „sărbătoare a reducerilor“ este, de regulă, în ultima vineri din noiembrie, dar încă de anul trecut retailerul a schimbat data în România. În 2013, s-a desfășurat pe 22 noiembrie, dar alte magazine au respectat vechea dată.
Black Friday este cel mai mre eveniment al reducerilor atât în România, cât și în Statele Unite ale Americi, de unde a și pornit. În România, Black Friday este la a patra ediție și eMAG este cel mai de succes magazin, atât dintre cele online, cât și dintre cele fizice. Înainte de Black Friday 2014, eMAG a derulat campania Revoluția Prețurilor între 23 și 25 septembrie.
Revoluția Prețurilor înainte de Black Friday
Potrivit comunicatului remis „Playtech“, retailerul a înregistrat comenzi în valoare totală de 39 milioane de lei, în creștere cu 30% față de prima ediție a Revoluției Prețurilor (25-27 iunie). Au fost vândute și aproximativ 15 tone de mâncare pentru animalele de companie, iar traficul de pe mobil a reprezentat 30% din totalul generat.
„Valoarea medie a comenzii, dar și rata de conversie s-au situat peste valorile unor zile normale pentru toate cele trei zile. Comunicarea directă, ofertele «fără steluțe» și logistica scalabilă au fost principalele ingrediente ale unei campanii care a impulsionat peste așteptări comenzile înregistrate de eMAG în Revoluția Prețurilor“, a declarat Violeta Luca, vicepreședinte și director executiv eMAG. „Ne dorim ca, în timp, să urmeze traiectoria pe care am înscris și evenimentul Black Friday, eveniment pe care îl vom organiza în acest an în data de 21 noiembrie“, a mai spus Violeta Luca.
Dacă vrei să îți schimbi telefonul, tableta sau să îți iei un televizor nou de Black Friday, poți consulta lista produselor disponibile aici.