Bang & Olufsen apelează la vedete pentru a-şi promova căştile
Dacă am învăţat ceva de la Beats, răspsunsul stă în eficienţa marketingului bazat pe vedete, similar cu ceea ce face acum Bang & Olufsen.
Cei de la Bang & Olufsen fac valuri în industrie de câteva zeci de ani prin intermediul unor produse ce pun accent în egală măsură pe funcţionalitate şi design. Cele două aspecte nu sunt însă la fel de eficiente în a genera unităţi vândute când vorbim de căşti. Dacă cei de la Beats By Dr. Dre ne-au învăţat ceva, răspunsul e că marketingul este foarte important. Mai mult decât atât, dacă diverse vedete sunt văzute utilizând produsele tale în viaţa reală, câştigi şi mai mulţi adepţi.
Cu toate că cei de la Bang & Olufsen au evitat în trecut să apeleze la astfel de artificii, cu ocazia lansării unei noi perechi de căşti, au decis să facă o excepţei de la regulă. Mai multe parteneriate, printre care unul cu DJ Khaled au fost create în speranţa că noile modele de vârf al producătorului, Beoplay H6s, se vor vinde foarte bine. ,,Mă mândresc cu crearea de sunete bazate pe trecerea timpului, cu grijă şi, cel mai important, de cea mai bună calitate din lume.” Spunea Dj Khaled în timp ce se mândrea cu noile sale căşti.
Nu ştim la această oră dacă preţul de 400 de dolari, pentru modelul H6 lansat anul trecut, se va păstra şi anul acesta sau va trebui să acceptăm o sumă de bani şi mai generoasă.
Parteneriatul a fost anunţat de DJ Khaled pe profilul său de Instagram, în momentul în care a postat imaginea de mai jos cu trei perechi de căşti de culori diferite. Se lucrează deja la realizarea de noi parteneriate cu diverse vedete care activează la nivel global. Momentan nu am putut observa decât referinţe către We The Best Sound şi Head Audio.