Yahoo achizitioneaza Rockmelt si ii desfiinteaza toate aplicatiile
In fuga dupa tehnologii noi si echipe de persoane creative, Yahoo a mai facut o achizitie interesanta in acest weekend, cu numele de Rockmelt.
Dupa ce a cumparat o serie semnificativa de companii, dintre care pe Tumblr a cheltuit 1,1 miliarde de dolari, Yahoo se pare ca intra din nou in febra achizitiilor. Cel mai tanar membru al familiei Yahoo poarta numele de Rockmelt. Infatisat in urma cu mult timp ca un social web browser, acesta a fost cumparat pentru o suma necunoscuta, care se speculeaza ca ar gravita in jurul valorii de 60-70 de milioane de dolari.
Pe termen scurt, aceasta achizitie vine cu incetarea acceptarii de utilizatori noi pe Rockmelt si cu desfiintarea tuturor aplicatiilor omonime de iPhone, iPad, Android si Windows Phone pe 31 august. Cei care nu-si vor exporta informatiile pana la acea data catre alte solutii similare le vor pierde.
Tranzactia vine la doar cateva luni dupa ce devenise oficial ca Rockmelt se va concentra exclusiv pe aplicatiile sale de mobil. Aceasta companie a inceput cu un browser care, prin intermediul unei legaturi stranse cu Facebook, aducea in prim plan continutul utilizatorilor si al prietenilor lor. Astfel puteati vizita rapid site-uri populare in cercul vostru de prieteni sau puteati posta ca ati descoperit o pagina web senzationala de oriunde v-ati afla online. Din pacate, numarul utilizatorilor de Rockmelt nu a fost niciodata unul foarte mare, motiv pentru care, pentru o perioada, destinul browserului era necunoscut.
In anuntul oficial al achizitiei, conducerea Rockmelt a multumit utilizatorilor pentru ca au fost sursa de inspiratie a proiectului si au promis ca tot ceea ce au invatat in aceasta perioada va fi folosit in sederea lor la Yahoo. De partea cealalta, Yahoo a afirmat ca abia asteapta sa integreze tehnologia Rockmelt in platforma lor, in asa fel incat sa ofere utilizatorilor sai experiente noi si atractive.