Una din cele mai reusite reclame Samsung din ultimii ani
In acest weekend are loc in SUA Super Bowl-ul, un meci de fotbal important si o ocazie pentru giganti ca Samsung sa lanseze campanii publicitare scumpe.
In acest an, Samsung a dat drumul reclamelor difuzate la Super Bowl un pic mai devreme prin clipul de mai jos intitulat simplu Samsung 2013 Super Bowl Commercial Allshare.
Trecand peste meritele clipului de mai jos, care reuseste sa fie un scurt metraj impresionant de 3 minute si 39 de secunde, elementul promovat este AllShare. Acest este un protocol proprietar Samsung derivat din clasica tehnologie de streaming DLNA. Interesant este faptul ca respectivul clip a reusit sa integreze un intreg ecosistem de produse Samsung fara a atrage neaparat atentia asupra smartphone-urilor, notebook-urilor sau TV-urilor companiei.
Din punctul meu de vedere, aceasta este una dintre cele mai reusite reclame pe care a facut-o Samsung in ultimii ani. Pana si subiectul, explozia clipurilor virale pe retele de socializare eficientizata prin AllShare, mi se pare de actualitate.
Super Bowl-ul este un meci de fotbal american desfasurat intre campioana NFC (National Football Conference) si AFC (American Football Conference). Acesta are loc in prima duminica din luna februarie a fiecarui an si de cativa ani a ajuns sa fie considerat o sarbatoare nationala a Americii. In pauza respectivului eveniment americam sunt difuzate unele dintre cele mai memorabile reclame si sunt practicate cele mai mari preturi pentru un spot de 30 de secunde intalnite vreodata.