Numarul de clipuri urcate pe Instagram pana acum este un record
Dupa succesul popularului Vine, Facebook si Instagram isi incearca si ei norocul in acest domeniu odata cu lansarea unui update important al serviciului foto.
Vine este un serviciu online si aplicatie mobila ce apartine de Twitter. Instagram este un serviciu achizitionat de Facebook in urma cu ceva vreme. Deoarece intre gigantii in socializare s-a creat in ultima perioada o concurenta agresiva, era doar o chestiune de timp pana cand vedeam o variatie de Vine imbracata in haine de Instagram. Acest lucru s-a petrecut in urma cu cateva zile, iar diferentele intre cele doua sunt majore. Pe Instagram puteti urca clipuri de 15 secunde pe care puteti aplica diverse filtre, in timp ce pe Vine sunteti limitati la 6 secunde.
Personal, aveam o reticenta majora legata de succesul noului Instagram cu suport pentru video. M-am inselat, oamenii simt nevoia sa partajeze online o parte si mai mare din viata lor, in format video, iar YouTube-ul le satisface doar partial aceasta pofta. Primele statistici facute publice vizavi de Video on Instagram confirma 5 milioane de clipuri scurte urcate pe serviciul online, in primele 24 de ore de la aparitie. Cu o cantitate de aproximativ 40 de ore de continut urcat in fiecare minut si cu o rata de transfer chiar mai mare in prima ora de existenta, a mai fost publicata o analogie interesanta. ,,Atat de multe filme au fost urcate in prima ora de existenta a serviciului incat ar fi necesar un an pentru ca cineva sa le vizioneze pe toate.”
In cazul in care sunteti in tabara adversa noului Instagram, exista vesti bune si pentru voi. Foarte multi utilizatori s-au plans de erori la publicarea clipurilor si de blocarea aplicatiilor de iOS si Android cu un mesaj de ,,processing” pentru o perioada de cateva ore. Doar timpul ne va spune daca in realitate acest nor de entuziasm creat in jurul Video on Instagram este temporar.