Microsoft ataca Google Play prin noua versiune de Scroogled
Microsoft duce la un nou nivel campania anti-Google cu o noua reclama menita sa va scada semnificativ increderea in magazinul virtual Google Play.
Scroogled, o campanie de informare a celor de la Microsoft menita sa denigreze serviciile Google, primeste astazi un nou clip creat pentru a va descuraja sa folositi Google Play si, implicit, dispozitivele cu sistemul de operare Android.
Dupa ce a atacat direct serviciul de posta electronica Gmail si Google Shopping, Microsoft a pus tinta pe alt serviciu Google. Un clip de 30 de secunde a fost lansat pentru a va informa de politica de securitate interpretabila practicata de gigantul din Mountain View cand vine vorba de magazinul sau virtual de aplicatii Google Play.
In scurt metrajul de mai jos, postat pe www.scroogled.com, Microsoft imbratiseaza aceeasi atitudine agresiva anti-Google cu care ne-a obisnuit in ultimul an. Gigantul din Redmond incearca sa va convinga sa faceti trecerea de la Android la un smartphone cu Windows Phone si de la motorul de cautare Google la Bing.
Ca de fiecare data, aceasta noua campanie are un fundament cat se poate de real: vizeaza modul in care Google ofera informatiile de baza ale fiecarui utilizator oricarui dezvoltator. Este suficient sa descarcati o aplicatie din Google Play creata de dezvoltatorul X si acesta primeste automat accesul la numele vostru complet, adresa de email si cartierul in care va desfasurati activitatea. In conditiile in care Google nu ofera utilizatorilor explicit aceasta informatie, este evident faptul ca ar trebui sa ne ingrijoram.
Din pacate, mi-e teama ca tonul prin care Microsoft informeaza ar putea scadea increderea utilizatorilor in detaliile mentionate. Ce parere aveti?