Marketing-ul companiei Razer depaseste asteptarile utilizatorilor
Razer se foloseste de o greseala, in folosul sau, si a decis sa onoreze un cupon de reducere in valoare de 90%, publicat din greseala de unul din distribuitorii acestuia.
Razer a precizat ca acel cupon, eliberat pentru Marea Britanie, si care detinea reducere semnificativa de 90% la unele din produsele sale nu a fost aprobat de compania mama fiind doar un element de test pentru cosul de cumparaturi al site-ului, va fi onorat pentru cei care au comandat deja folosind acea reducere. In ciuda faptului ca Razer nu este obligata sa il onoreze, CEO-ul Ming-Liang a identificat o oportunitate de marketing si a decis ca cei care au cumparat, clientii, vor ramane pe primul loc. Desigur, codul folosit va fi achitat doar pentru cei care au cumparat un singur produs pentru uz personal, si nu de catre aceia care au crezut ca au dat lovitura si au plasat o comanda numeroasa.
Chiar daca sunt o companie mica, si pierderile vor fi cel mai probabil semnificative, Razer intelege faptul ca isi vor castiga pe aceasta cale o serie de clienti noi, si o imagine mai buna, decat daca s-a r fi certat cu cele cateva sute de oameni care au comandat produse, incercand sa le explice de ce nu sunt obligati sa le acorde reducerea. Ar trebui sa privim lucrurile pozitiv si sa consideram ca Razer este atent cu imaginea sa, si nu din perspectiva unei companii care probabil nu isi permite sa riste, sa fie data in judecata de catre clientii nemultumiti.