HTC Change: reinventare prin prima reclama extinsa, cam bizara
Dupa numeroase clipuri mai mici sau mai mari publicate de cei de la HTC, acum vedem prima reclama oficiala din seria HTC Change – Here’s To Change.
Faptul ca HTC a investit un miliard de dolari intr-o noua serie de reclame cu Robert Downey Jr. nu mai este o noutate. In schimb, faptul ca prima reclama oficiala in forma ei extinsa a ajuns pe internet, reprezinta un detaliu care nu trebuie neglijat.
Clipul de mai sus, cu ,,Iron Man” in rolul principal, luat per ansamblu, este cu siguranta unul foarte bizar. Nu stiu daca in Asia, unde a fost lansat oficial pentru prima oara, a fost gustat mai mult de pasionatii de tehnologie, in SUA insa, parerile sunt impartite.
Trecand peste continutul efectiv, acest clip da startul unei campanii de reinventare a producatorului taiwanez, ascuns in spatele afirmatiei Here’s To Change. La nivel global, campania se va declansa incepand de astazi, prin retele sociale, materiale de PR si mass media. Practic, prin jocurile de cuvinte evidentiate prin acest video nu vedem decat primul episod dintr-o serie de materiale menite sa altereze semnificativ perceptia pe care o avem asupra creatorilor seriei de terminale One.
,,Platforma noastra intitulata HTC Change, originala si jucausa, este diferita fata de orice altceva existent la ora actuala pe piata. Aceasta ne aliniaza brandul cu aceleasi calitati pentru care sunt recunoscute telefoanele noastre. Prin aceasta campanie, insistam asupra rolului HTC in piata de mobile, acela de a defini schimbarea si de introduce in industrie cele mai noi si mai inovative tehnologii.” Acestea sunt doar cateva cuvinte prin care Ben Ho, director de marketing la HTC vede noua campania publicitara.
Momentan, sunt curios ce vor alege cei de la HTC sa includa din acest clip intr-o reclama de 30 de secunde ce va fi difuzata la TV. Poate atunci voi intelege mai bine care este metafora din spatele creaturilor verzi de mai sus.