Au venit reclamele pe Foursquare
Dupa cativa ani de libertate, cei de la Foursquare au cedat presiunii investitorilor si au introdus reclame in aplicatia de mobil.
Este normal. Reclamele sunt prima si cea mai facila metoda de a monetiza o retea de socializare. Instagram s-a apucat recent de astfel de practici, Pinterest a calcat pe aceleasi urme, doar ca acum sa vina momentul celor de la Foursquare sa introduca reclame in aplicatiile sale pentru toate platformele. Din pacate, doar asa se poate dezvolta un produs, o companie sau un serviciu.
Foursquare Ads este numele platformei de reclame a celor de la Foursquare, o interfata facila dedicata detinatorilor de afaceri de orice dimensiuni ce poate fi folosita pentru a promova o un bar, un restaurant sau orice alta locatie oamenilor din imprejurimi. Infatisata ca fiind simpla si flexibila, aceasta unealta este solutia perfecta pentru cele 1,5 milioane de afaceri indexate pe reteaua de socializare.
Dupa patru ani de existenta, cei de la Foursquare au creat business.foursquare.com/ads, aceasta este adresa pe care trebuie sa o accesati pentru a va crea o reclama pentru afacerea voastra. Puteti alege o poza care va incanta, puteti defini o oferta pentru clienti sau puteti utiliza o descriere a locatiei introdusa de un client. Dupa aceasta procedura nu mai trebuie decat sa alegeti un buget lunar si sa publicati reclama. Reclamele vor fi afisate in sectiunea Explore a aplicatiei si pe ecranul principal, Home. Proprietarii de localuri/destinatii nu vor fi taxati decat atunci cand cineva acceseaza reclama sau profita de oferta aferenta reclamei. Nu va lipsi, desigur, nici o parte de management a campaniei, prin care puteti vedea efectele reclamei voastre.
Doar timpul ne va putea lamuri daca reclamele introduse in Foursquare vor afecta negativ experienta utilizarii aplicatiei. Voi la ce va asteptati?