21 nov. 2012 | 20:35

Reclame iPhone 5 cu aroma de curcan

VIDEO
Reclame iPhone 5 cu aroma de curcan

Faptul ca noul iPhone 5 se vinde ca painea calda nu reprezinta o surpriza pentru nimeni. Indiferent de specificatii sau marime, orice smartphone care poarta marul muscat pe el se va vinde fara indoiala in milioane de exemplare imediat dupa lansare.

Cu alte cuvinte poate sa fie concurenta cat de mare si cat de tare, pentru ca nu va reusi sa clinteasca adevaratii „contribuabili” ai marului american, milioanele de fanboy de pretutindeni.

Dar cum maine americanii sarbatoresc Thanksgiving Day si poimaine ies la raliul de cumparaturi in Black Friday, oficialii Apple au convenit ca ar fi bine sa le aminteasca si de ultima „revelatie” in materie de telefoane mobil. Daca pentru noi astfel de spoturi sunt total lipsite de sens, pentru americanul de rand curcanul si placinta sunt litera de lege in aceasta perioada.

Mai mult ca sigur prin activarea acestei laturi ceva mai sensibila si umbland usor la preturi Apple va reusi sa mai mute cateva milioane de unitati din stocuri pe acest sfarsit de saptamana.

Cat despre al doilea spot, acesta este pe cat de banal pe atat de neinteresant si prezinta atenuarea zgomotului ambiental ca pe o adevarata revolutie tehnologica, in contextul in care alti producatori apelasera la ea cu destul de multa vreme in urma.