Jawbone imbratiseaza schimbarea dock-ului de iPhone printr-o campanie
Valurile Dunarii este compozitia folosita de cei de la Jawbone pentru un clip spectaculos, aparent scump de realizat, cu secvente in slow motion si un mesaj simplu: ,,The Dock is Dead”.
Aceast companie se ocupa cu producerea de accesorii wireless precum handsfree-uri si de cativa ani si boxe cu aceeasi conectivitate fara fir. Avand in vedere ca toate dispozitivele companiei au un singur punct in comun, nu folosesc dock-ul de 30 de pini al celor de la Apple, acestora le-a fost usor sa creeze o campanie publicitara pentru a celebra disparitia respectivului port. Dock-uri de la Philips, Sony sau Logitech sunt prezentate pentru a transmite ideea ca un dock wireless este o solutie mai buna.
Pentru ca nu putea lipsi si o tenta comerciala a intregului clip, la sfarsit va este infatisata cea mai noua boxa a companiei cu handsfree integrat: Big Jambox. Fratele mai mic al acesteia Jawbone Jambox se comercializeaza in tara noastra intre 700 si 800 lei.