Google incepe o campanie de promovare a achizitiilor in-app
In aceasta saptamana, Google declanseaza o noua initiativa cu scopul clar de a creste veniturile obtinute din Google Play.
Intitulata Collectibles Week, campania are ca scop principal o promovare a achizitiilor pe care le faceti din interiorul aplicatiilor – in-app purchase. In cadrul acestui eveniment, 25 de jocuri vor avea continut nou, original, care va putea fi deblocat sau cumparat, desigur, in-game. Campania va dura doar o saptamana si se va desfasura exclusiv pe Google Play.
Desi unele elemente par a integra referinte la Android – precum Android Monster pentru Monster Park, la fel de multe par alese la intamplare. Un exemplu bun pentru acest scenariu este un nou ansamblu pentru curtea interioara din The Sims.
Chiar daca metoda de promovare ar putea parea inspirata din alta parte, cu aceasta miscare Google este primul creator de platforma care incurajeaza continutul nou in format de editie limitata. Interesant este ca aceasta incurajare vizeaza in egala masura dezvoltatorii de aplicatii, care pot obtine un profit frumusel, cat si utilizatorii platformei care sunt invitati sa cheltuie bani pe un continuat pe care au mari sanse sa nu-l mai poata achizitiona niciodata.