Facebook inregistreaza un succes major in domeniul cautarii
In cadrul unei conferinte desfasurate la targul de tehnologie TechCrunch Disrupt din San Francisco, Mark Zuckeberg a iesit pe scena pentru a discuta un aspect mai putin popular dintre subiectele legate de Facebook: cautarea.
Un miliard de cautari sunt realizate de utilizatorii de Facebook zilnic pe pagina serviciului de socializare. Cu toate ca acestea se rezuma de cele mai multe ori la persoane, Zuckerberg a tinut sa atraga atentia si asupra cautarilor ce vizeaza aplicatii, jocuri sau afaceri. In plus, cu o urma de aroganta pe fata, CEO-ul Facebook a atras atentia asupra faptului ca aceasta performanta este atinsa de gigant intr-o perioada in care ,,nici macar nu se straduieste”.
Tot acum Zuckerberg a confirmat pentru prima oara intr-un cadru oficial ca va exista la un momentdat un motor de cautare Facebook. ,,Cred ca este o mare oportunitate acolo iar la un momentdat pur si simplu trebuie sa o imbratisam.” Aceasta afirmatie a fost facuta cu cateva secunde inainte de a desfinta verbal alte motoare de cautare care returneaza o lista de rezultate intr-o perioada in care ,,cautarea evolueaza pentru a-ti oferi un set de raspunsuri.”
Desi a provocat ceva dezbateri cat a fost pe scena, intr-un interviu acordat cateva minute mai tarziu lui Mike Arrington de la TechCrunch, Zuckerberg a mers pe aceeasi linie de argumente. A confirmat ca exista o echipa de oameni la Facebook care se ocupa de cautare, momentan insa aceasta nu este o prioritate majora pentru companie. ,,La un moment dat o vom face” a tinut sa sublinieze CEO-ul celei mai mari retele de socializare, constientizand parca faptul ca daca isi joaca cartile cum trebuie poate fi o amenintare pentru Google.