eBay intra in epoca moderna, incepe cu un nou logo
Au trecut aproape 15 ani de cand logo-ul eBay obisnuia sa fie format dintr-un amalgam de litere aruncate parca pe o masa, care din intamplare se mai si intersectau.
Noul logo eBay a fost facut public astazi si integreaza o directie complet noua pentru brandul companiei. A plecat dezordinea specifica companiilor .com din anii 90, o trasatura ce mai ramane inca evidenta la Yahoo!, si a fost inlocuita cu un design mai apropiat de interfata Metro a celor de la Microsoft. Faptul ca literele de culori diferite nu se mai intersecteaza dar se ating, transpune de fapt directia companiei de a aduce impreuna o comunitate de oameni diferiti.
Devin Wenig, presedintele companiei descris motivul noului logo, amintind ca aceasta este o reflectare a schimbarilor pe care compania le-a introdus in ultimii 15 ani, de la momentul introducerii identitatii originale a brandului. Acelasi CEO spera ca noul logo sa faca o treaba foarte buna atat in a reprezenta istoria companiei cat si aspiratiile pentru ,,o experienta mai curata, mai consistenta si mai contemporara”.
Noul logo va fi vizibil pe site-ul si produsele companiei incepand cu luna octombrie.