WhatsApp, decizie radicală după ce au pierdut clienți. Este anunțul momentului despre marea schimbare
După ce au pierdut zeci de milioane de clienţi în întreaga lume, WhatsApp ia o decizie radicală. Oficialii au anunţat, de curând, marea schimbare. Cum te va afecta?!
Decizie importantă luată de WhatsApp
Implementarea forţată a noilor reguli privind datele personale ale utilizatorilor şi transferul lor către Facebook a fost amânată până pe 15 mai. WhatsApp a luat această decizie radicală după ce au pierdut zeci de milioane de clienți din întreaga lume, aceştia migrând rapid către Signal sau Telegram.
Astfel, mesajele trimise rămân private, informaţiile oferite celebrei reţele de socializare fiind doar numărul de telefon, locaţia sau felul în care clienţii interacţionează cu alte persoane. Aceste date vor fi folosite de Facebook pentru a personaliza reclamele pentru utilizatori.
”Astăzi decalăm dată până la care li se va cere utilizatorilor să citească și să accepte condițiile. Nimănui nu i se va suspenda sau șterge contul pe 8 februarie. În plus, vom lua mult mai multe măsuri pentru a corecta informațiile greșite legate de modul în care funcționează confidențialitatea și securitatea pe WhatsApp.
Apoi, vom contacta treptat utilizatorii astfel încât să aibă suficient timp să citească politica înainte de lansarea noilor opțiuni pentru întreprinderi pe 15 mai”, au scris reprezentanţii pe blogul oficial.
Ce aplicaţii de comunicare folosesc acum românii
Aşa cum era de aşteptat, această criză a ajutat cele două aplicaţii de comunicare să crească în ultimele zile mai mult decât de obicei. Şi românii au ales să renunţe la WhatsApp într-un număr destul de mare. Conform unei analize a aplicaţiilor descărcate în ultimele 14 zile, Telegram fost pe locul 12 iar Signal pe 27, cele două câştigând foarte multă popularitate.
Mai mult, pentru a face faţă numărului atât de mare de utilizatori noi la nivel mondial, cei de la Signal au adăugat mai multe servere care să susţină traficul. Printre cei care sprijină public aplicaţia Signal se numără şi Elon Musk, acesta îndemnându-şi fanii să renunţe la WhatsApp.
Pentru a-i linişti pe utilizatori, Adam Mosseri şi alţi executivi Facebook au postat mesaje prin care explică faptul că noile clauze se referă la mesajele trimise de utilizatori companiilor. Nici vorbă despre cele schimbate intre utilizatori.
„Noua actualizare nu întăreşte capacitatea noastră de a partaja datele personale cu Facebook, ci are scopul de a ajuta companiile să comunice mai bine cu clienţii lor prin intermediul acestei platforme.
Aplicaţia doreşte mai ales să permită companiilor de publicitate să îşi vândă produsele direct pe WhatsApp, aşa cum se întâmplă deja în India, cea mai mare piaţă a companiei californiene, cu 400 de milioane de utilizatori”, mai spun oficialii.