Vestea momentului pentru Acces Direct. Ce se întâmplă după ce Vulpița a revenit în emisiune
Odată cu întoarcerea Vulpiței au revenit și audiențele mari pentru emisiunea Acces Direct, de la Antena 1. Prima ediție în direct de după vacanță a dus Antena 1 pe primul loc la nivelul întregii țări.
Este vestea momentului pentru emisiunea Acces Direct. Ce s-a întâmplat după ce Vulpița a apărut în emisiune
Comparativ cu săptămâna trecută, când au fost difuzate reluări, Acces Direct a înregistrat un plus de peste 200.000 de telespectatori. Audiența a crescut mult la nivelul întregii țări, unde sunt incluse satele și localitățile mici.
De asemenea, la orașe, plusul a fost mult mai mic, 90.000 de telespectatori, iar pe publicul comercial variațiile sunt mici, cu o creștere de 18.000 de telespectatori. De altfel, în rândul publicului comercial, Vulpița s-a situat pe locul al treilea.
La ce s-au uitat românii la PRO TV
Pro TV a mizat pe Știrile de la ora 17:00 și pe emisiunea „Ce spun românii” de la ora 18:00. În același timp, pe Kanal D s-a difuzat un nou episod din „Puterea Dragostei”.
La nivel NAȚIONAL, emisiunea Acces Direct a fost, în prima ediție din acest sezon, cea mai urmărită emisiune din România. Acces Direct a avut o creștere de 221.000 de telespectatori față de săptămâna trecută. De asemenea, la ediția din 10 august, care a fost în reluare, de exemplu, s-au uitat 629.000 de români, iar la cea de luni, 17 august, 850.000 de telespectatori.
PRO TV, locul doi în audiențe
Pro TV s-a clasat pe locul doi în audiențe, la o diferență considerabilă față de Antena 1. O medie de 539.000 de telespectatori au urmărit programele pregătite de televiziunea din Pache Protopopescu. La mică diferență s-a clasat pe locul 3 televiziunea Kanal D.
Postul Kanal D și-a păstrat poziția în clasamentul audiențelor, la fel ca și săptămâna trecută, însă a înregistrat o ușoară urcare, de la 498.000 de urmăritori la 508.000.
Audiențele TV la oraș
La URBAN, emisiunea Acces Direct a fost opțiunea a doua, după Pro TV, dar a recuperat serios din audiențe. De asemenea, pe Pro TV s-au uitat 363.000 de telespectatori, iar pe Antena au fost 340.000 de telespectatori, cu o creștere față de săptămâna trecută, când erau 256.000 de telespectatori.
Podiumul este completat de Kanal D, care a strâns 214.000 de privitori, tot cu o ușoară creștere față de săptămâna ce a trecut.
Telespectatorii tineri o ocolesc pe Vulpița
La COMERCIAL, tinerii au ocolit și prima ediție de Acces Direct cu Vulpița. Antena 1 s-a poziționat pe locul al treilea, cu 79.000 de telespectatori, față de 61.000 săptămâna trecută.
Primul loc în preferințele telespectatorilor tineri este Pro TV. Au fost 121.000 de privitori, în scădere însă față de săptămâna anterioară. Kanal D s-a situat între cele două televiziuni rivale și a cumulat 83.000 de telespectatori tineri.